środa, 2 grudnia 2009

Wymiana mikołajkowa.

Na forum Kraina Czarów wzięłam udział w wymianie mikołajkowej. Musiałam zrobić dwa obrazki i dwa dostałam. Zabawa bardzo mi się podobała, a jeszcze bardziej podobały mi się obrazki, które dostałam. Zapomniałam sfotografować moje obrazki przed wysłaniem, więc korzystam z uprzejmości Joasi, która już swój obrazek pokazała. I karteczkę, którą udało mi się zrobić też. Jeśli Iwa pokaże również swój to go dorzucę.


A to obrazki, które dostałam. Ten jest od Lucyny. Śliczne pingusie, w sam raz do pokoju moich smyków.

A drugi obrazek zrobiła Art Konstancja i zawiśnie w moim decu-kątku.

Serdecznie dziękuję moim Mikołajom.

1 komentarz:

Trzpiot pisze...

A mój Mikołaj zderzył się z rzeczywistością Poczty Polskiej bo dostałam na razie tylko jeden obrazek. Też piękny :-)