wtorek, 11 maja 2010

Odkurzyłam album...

i wyciągnęłam zdjęcie... miało być jedno, ale ponieważ zaproszono mnie dwa razy do zabawy, a komputery mam dwa, więc zdjęcia też będą dwa :)
Pierwsze jest z roku 2002 i jest bardzo kiepskiej jakości gdyż zeskanowany został negatyw. Ku mojemu zaskoczeniu na fotce jesteśmy ja i mój mąż, wtedy jeszcze chłopak - młodzi kiedyś byliśmy :). Był to nasz drugi wspólny Sylwester i jednocześnie nasza pierwsza rocznica. Najśmieszniejsze jest, że ostatnio szukałam tych fotek w albumie, bo chciałam coś pokazać mężowi i zupełnie nie przypuszczałam, że mam je jeszcze gdzieś na dysku...


Drugie zdjęcie pochodzi z mojego lapka i jest całkiem świeże, przed Wielkanocą padł mi twardy dyski i mam na nim zdjęcia tylko z paru miesięcy. Fotka przedstawia Bartka rozpakowującego prezent gwiazdkowy. Oczywiście rozpakował wszystkie prezenty :) i te swoje i te Michała, który nie załapał się na 10 zdjęcie.


Za zaproszenie do zabawy serdecznie dziękuję Marcie z Dziupli Sowy oraz Doris.

A ja chciałabym zaprosić do zabawy Koczes i Edzię. Ciekawe co Wy wyszperacie :)

Brak komentarzy: